Ako dlho trvá expedícia tovaru? Ako poznám či je tovar na sklade?
Pokiaľ je tovar na sklade a Vaša objednávka sa v systéme objaví snažíme sa expedovať ešte v ten deň. Pri každej položke je uvedená informácia o jej dostupnosti (napr. "na sklade","vypredané ").
Uvádzate, že tovar je na sklade. Môžem si ho osobne expresne vyzdvihnúť ešte dnes?
Je to možné, zavolajte nám (+421 905 469 671) aby sme požadované množstvo pre Vás na sklade zablokovali.
Chcem doručenie urýchliť alebo naopak odložiť, je to možné?
Urobíme všetko preto, aby sme Vám vyšli v ústrety. Uveďte Vaše špeciálne požiadavky v poznámke k objednávke alebo nám zavolajte.
Moja zásielka je v stave odoslaná a ešte stále nedorazila. Čo mám robiť?
Pokiaľ je Vaša objednávka expedovaná viac ako 2 pracovné dni, najpravdepodobnejší variant je, že prepravca Vás nezastihol na adrese doručenia a nepodarilo sa mu s Vami skontaktovať. Pokiaľ máte pochybnosti či dotazy, kontaktujte nás na čísle: +421 905 469 671 alebo [email protected].
Moja zásielka dorazila poškodená. Čo mám robiť?
Rozhodne nás kontaktujte na čísle: +421 905 469 671 alebo [email protected] a uplatnite reklamáciu.